Дощова літня погода часто створює дискомфорт водіям. Контролювати машину на мокрій трасі набагато складніше, ніж на сухому покритті – щоб до мінімуму звести ймовірність втратити керування, потрібно купити спеціальні дощові шини.

Особлива небезпека підстерігає шоферів, коли на дорогу падають перші краплі з неба. У цей період вода з брудом змішуються в однорідну слизьку масу, і машину може занести в будь-який бік. Щоб зберегти контроль, потрібно плавно скинути швидкість і повністю зосередитися на дорозі.

Основні функції дощової гуми

Головним завданням дощових скатів є швидке відведення накопиченої в дорозі вологи за межі контактної плями. Що більше гума просочується водою, то складніше керувати машиною, оскільки колеса набирають додаткову масу. Ці шини (див. на сайті mastershina.com) оснащуються поглибленими канавками, по яких рідина видавлюється назовні.

Особливості дощових шин

Гумові суміші дощових автошин розробляються з полімерів з активною сажею в складі. Покришки буквально прилипають до мокрої дороги, не втрачаючи з нею контакт ні на секунду. Зчеплення з вологим покриттям дуже високого рівня, що підвищує безпеку їзди в дощову погоду.

Для їзди під дощем краще за інших пристосовані шини зі спрямованими дизайнами компаунда. По центру V-подібні ламелі формують своєрідну ялинку із загостреною верхівкою, яка розподіляє накопичену рідину по водовідвідних канавках. Вкрай важливо стежити за тим, щоб вони не були забиті брудом, через що ефективність дренажної системи різко знижується.

Мінімальна глибина протектора має бути не менше 4 міліметрів. Коли гуми залишається менше, кращі властивості дощових шин погіршуються – в цьому випадку бажано замінити їх новими покришками.

Дощова гума непогано пристосована і для експлуатації сухою дорогою. До її складу входять натуральні компоненти, які не дають змоги структурі плавитися від впливу спеки. Якщо не перевищувати швидкість вище середньої, не буде проблем зі стійкістю машини.

Які недоліки у дощових автошин?

Дощові шини хоч і здатні демонструвати хороші їздові якості в спеку, але вони швидше зношуються. До того ж, вони видають більше галасу і не забезпечують такою плавністю ходу, як звичайна літня гума. Середній термін служби близько трьох сезонів – за цим показником дощові скати також поступаються класичним моделям. Ну і ціна вища за рахунок більш дорогих матеріалів гумової суміші та особливостей проектування компаундів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *